четвер, 21 травня 2020 р.

Завдання для учнів 1 класу


Доброго дня, шановні батьки і діточки.

Українська мова  ст.40 - 41 Слова - назви предметів. Ця тема для вас не нова. Ще в букварику ми знайомилися зі словами , що називають живі та неживі  предмети. До живих ми ставимо питання ХТО?,   а до неживих  ЩО?

Допоможу вам з наєвами рослин  і тварин.

Рослини: дзвіночки, ромашки, кульбабки, конюшина.

Тварини: метелик, стрекоза. мурашка, равлик, оса, бджілка, павучок, коник, корівка.

Левада  - ділянка землі,   яка вкрита  квітами і травами біля річки.

На ст. 41 квіти - конюшина, волошки, ромашки.

ст. 42 - 43 Слова - назви ознак.   І з  цими словами знайомились. Пригадайте - це красиві слова , за допомогою яких можна описати предмет.

Кожний  із вас скаже ці гарні слова про матусю - ніжна(яка?), добра(яка?), ласкава, лагідна(яка?), найкраща(яка?).

Тато(який?)добрий, турботливий.

кошенятко(яке?) пухнасте, сіреньке, маленьке.

Діти(які?) добрі ,ввічливі привітні.
Отже: слова - назви ознак відповідають на питаня - ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?

Математика(зошит) ст.30
Завдання№1 це кругові приклади. Починайте з виразу, який  зліва вгорі виділений , по стрілочці  рухаєтесь вправо.Замість знака (?) підставляєте відповідь  першого виразу, потім підставляєте відповідь другого виразу у третій і так до кінця по стрілочках.

Завдання2   Обчислити - можете зверху над виразом записати його значення, а потім вирази з однаковим значенням зафарбувати однаковим кольором.

Завдання3 Замість  віконечок вставити знаки(  + або -)  щоб  утворилися правильні рівності.

Для перевірки :


8 + 2 + 3 = 13     8 - 2 + 3 =9      12 +2 + 4 =18     8 - 2 - 3 =3

Завдання 4

99 - 50 = 45    10 + 50 = 60