Доброго дня, шановні батьки і діточки.
Українська мова ст.40 - 41 Слова - назви предметів. Ця тема для вас не нова. Ще в букварику ми знайомилися зі словами , що називають живі та неживі предмети. До живих ми ставимо питання ХТО?, а до неживих ЩО?
Допоможу вам з наєвами рослин і тварин.
Рослини: дзвіночки, ромашки, кульбабки, конюшина.
Тварини: метелик, стрекоза. мурашка, равлик, оса, бджілка, павучок, коник, корівка.
Левада - ділянка землі, яка вкрита квітами і травами біля річки.
На ст. 41 квіти - конюшина, волошки, ромашки.
ст. 42 - 43 Слова - назви ознак. І з цими словами знайомились. Пригадайте - це красиві слова , за допомогою яких можна описати предмет.
Кожний із вас скаже ці гарні слова про матусю - ніжна(яка?), добра(яка?), ласкава, лагідна(яка?), найкраща(яка?).
Тато(який?)добрий, турботливий.
кошенятко(яке?) пухнасте, сіреньке, маленьке.
Діти(які?) добрі ,ввічливі привітні.
Отже: слова - назви ознак відповідають на питаня - ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?
Математика(зошит) ст.30
Завдання№1 це кругові приклади. Починайте з виразу, який зліва вгорі виділений , по стрілочці рухаєтесь вправо.Замість знака (?) підставляєте відповідь першого виразу, потім підставляєте відповідь другого виразу у третій і так до кінця по стрілочках.
Завдання2 Обчислити - можете зверху над виразом записати його значення, а потім вирази з однаковим значенням зафарбувати однаковим кольором.
Завдання3 Замість віконечок вставити знаки( + або -) щоб утворилися правильні рівності.
Для перевірки :
8 + 2 + 3 = 13 8 - 2 + 3 =9 12 +2 + 4 =18 8 - 2 - 3 =3
Завдання 4
99 - 50 = 45 10 + 50 = 60